perjantai 30. marraskuuta 2012

28. 50 faktaa minusta

Sofian blogista päätin ottaa tämän haasteen vastaan, hän siis haastoi kaikki lukijansa :) Pitää siis kertoa itsestään 50 faktaa, ja sen jälkeen haastaa 3 muuta bloggaajaa!

Haastan:
Sofian (Natiainen)
ja Miksun

Toki muutkin saa tehdä jos vain haluaa! :) Teen näistä nyt tällaisia lifestyle-tyylisiä:

1. Rakastan huomiota, joissain määrissä nautin negatiivisestakin :------------D (koska htnet?)
2. Tykkään lukea! Etenkin heppakirjoja
3. Mutta koulukirjoihin en edes koske vapaa-ajalla
4. Tykkään olla koulussa, mutta en jaksa opiskella tunneilla.
5. Uusien ihmisten seurassa olen joko tosi ujo, tai sitten meen rohkeasti puhumaan. Vaihtelee!
6. Olen joutunut poliisiauton kautta poliisiasemalle
7. Inhoon mun hymyä



8. Oon Stalkkeri, isolla ässällä. Etenkin facebookissa
9. Vaihdan fbeessä profiilikuvaa suunnilleen puolen vuoden välein
10. Vietän ihan liikaa aikaa tietokoneella
11. Pelaan The Sims 3sta (lemmikit♥)
12. Ja täytän viikon päästä 17...
13. En haluaisi olla näin vanha
14. Rrrrrrrakastan joulua! Ruoka, tunnelma, loma, lahjat ym



15. Kesä on ihanin vuodenaika
16. Mulle tulee orpo olo ilman korviksia ja kaulakorua
17. Oon leikkauttanut mun hiukset viimeksi suunnilleen 2 vuotta sitten
18. Mulla tuntuu vieläkin pienesti kuhmu päässä, jonka sain viimevuoden kesäkuussa kun tipuin tolppaa päin
19. Seuraavina päivinä tuon suuren kuhmun mustelma alkoi valumaan mun silmille, jonka seurauksena näytin zombilta!


Kiitos Spot ♥

19. Oon melkeen ainoa mun kavereista, joka tykkää lumesta
20. Kotona oon aika hirveä lapsi, mutta muualla tosi avulias ja kiltti
21. Paitsi ehkä koulussa
22. Mun pokka pitää hyvin!
23. Epäilen että mulla on ADHD tai varhaisdementia
24. Justin Bieber on jumala, vuodesta 2009!
25. No ei ihan, mutta en kyllä usko Jumalaankaan




26. En oo vieläkään jaksanut varata Vanhojentanssi- kampaajaa
27. Enkä malta odottaa koko tansseja! Varsinkaan jatkoja
28. Viihdyn vapaa-ajalla hyvin yksikseni
29. Mutta en silti oo mikään erakko!
30.  Käyn välillä tallitöissä Leppävaarassa
31. Käyn joka päivä Facebookissa, Youtubessa, Bloggerissa ja Htnetissä



32. Ahdistun, jos en näe jostain syystä salkkareita jokapäivä ennakkoon
33. Käyn suihkussa vaan päivällä tai illalla, en ikinä jaksa herätä aamulla
34. Vietän aikaa kirjastossa
35. Päteminen on kivaa
36. GinaTricot on luottokauppa, sieltä löytyy aina jotain
37. Kulmakarvojen nyppiminen on ihanaa!




38. Stressaan erittäin helposti pieniäkin asioita
39. Mulla on hyvä iho, vaikken edes hoida sitä mitenkään erityisesti
40. En jaksa pestä meikkejä pois illalla, ellen käy suihkussa
41. En oo koskaan jännittänyt kisoja, paitsi nyt huomisia
42. Kaksimielisyys on ikuinen ilo!
43. Oon ollut herkkulakossa 3 vuotta



44. Mun unissa ei ole ikinä mitään järkeä
45. Hävitän mun kännykän melkein joka hetki.... joskus löytyy heti ja joskus menee vähän kauemmin
46. One Directionista Zayn on komein!
47. Seuraan monia MTV:n ohjelmia, esim Jersey Shorea, Degrassia, Awkwardia, Plain Janea ym
48. Osaan tekoitkeä helposti. Siis saada kyyneleitä valumaan 
49. Jos nauru pidentää ikää, musta ei päästä ikinä eroon!
50. Tykkään siitä kun ihmiset spoilaa mitä ohjelmissa käy, niin ei tarvii jännittää etukäteen
Lähden ihan kohta Nickelle ja tuun vasta illallla, jos selviän hengissä tosta säästä...



29 kommenttia:

  1. en kestä tota kuhmuu :DD my birthday <3 ;;)

    VastaaPoista
  2. Olipa kiva postaus :) Sai tietää susta enemmän asioita näin uutena lukijana!

    Ja muuten, tää ulkoasu on ihan toooosi hieno !!

    VastaaPoista
  3. 3 vuotta herkkulakossa? :O miten pystyt? etkö syö koskaan mitään herkkuja? riistät kyllä itseltäsi jotain tärkeää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei niitä tee oikeestaan edes mieli ;D

      Poista
    2. Tässä herää kysymys siitä, että mitkä on siun mielestä herkkuja :D voin vaa nii kuvitella et porkkana on siun suurin herkku, ja et oo syöny sitä kolmeen vuoteen, mut OIKEITA herkkuja all day every day ;)

      Poista
    3. porkkana on oikeesti hyvää ;) ja viinirypäleeet!

      Poista
  4. sun kuhmu XDDDDDDDDDDDDDDDDDD en kestä sua... ps. epäilen et sun pokka pitää ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. dissaaks >://///
      ja kyl se oikeesti, kysy vaik vuoriolt! :D

      Poista
  5. miks oot menny poliisiautolla poliisi asemalle??:oo
    ja kiva tää poataus tälläsii lisää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. selitys on kysymypyspostauksen 2 osan 2:12 kohdassa ;)
      ja toi löytyy erikoispostaukset välilehdest :D

      Poista
  6. 6. Olen joutunut poliisiauton kautta poliisiasemalle
    7. Inhoon mun hymyä

    1. Sinä, kiltti tyttö! O.O♥xD
    2. Sulla on just kaunis hymy!

    VastaaPoista
  7. toi kuhmu xD sulla on just nätti hymy! :3

    VastaaPoista
  8. apua oot liian samanlainen ku mä:D kauhistuin ihan.
    44. Mun unissa ei ole ikinä mitään järkeä
    45. Hävitän mun kännykän melkein joka hetki.... joskus löytyy heti ja joskus menee vähän kauemmin
    46. One Directionista Zayn on komein!
    47. Seuraan monia MTV:n ohjelmia, esim Jersey Shorea, Degrassia, Awkwardia, Plain Janea ym
    48. Osaan tekoitkeä helposti. Siis saada kyyneleitä valumaan
    49. Jos nauru pidentää ikää, musta ei päästä ikinä eroon!
    ^jokainen asia pätee muhunki:D oikeesti Zayn on komein ja kännykkä hukkuu aina ....
    sekä
    37. Kulmakarvojen nyppiminen on ihanaa!
    31. Käyn joka päivä Facebookissa, Youtubessa, Bloggerissa ja Htnetissä
    28. Viihdyn vapaa-ajalla hyvin yksikseni
    24. Justin Bieber on jumala, vuodesta 2009!
    25. No ei ihan, mutta en kyllä usko Jumalaankaan
    15. Kesä on ihanin vuodenaika
    4. Rrrrrrrakastan joulua! Ruoka, tunnelma, loma, lahjat ym
    7. Inhoon mun hymyä
    että aika samalla aaltopituudella ollaaan!

    VastaaPoista
  9. hahhaahah ei oo totta toi kuhmu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut hei kiva postaus ja melkee kaikki pitää mullaki paikkansa noist sun faktoist :D:D:D

    VastaaPoista
  10. AUTCH toi kuhmu! :( saitko ihan aivotärähdyksen?

    VastaaPoista
  11. onko sulla antaa jotain vinkkejä tohon herkkulakkoon? ihailen oikeest sun sitkeyttä :D ja ratsastustaitoja myöskin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eipä mul oikeestaa mitää, olin sillon 'vähän' pyöreempi nii anto motivaatiota :D ja hahah kiitos!

      Poista
  12. Tosta sun mustelmasta otsassa tuli ihan mieleen 'bagel head'! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=dTcxgIhYkoc

    VastaaPoista